top of page

Technische ondersteuning nodig met je 3Design?
Neem contact op met 3Desc voor officiële ondersteuning.
Online  -  3Desc office  -  On site

tech sup 3desc_edited_edited.png

Hoe kan ik ondersteuning krijgen?

  • 3Design Forum: op dit platform kan je communiceren met andere 3Design gebruikers wereldwijd. Krijg tips en trucs van elkaar

  • 3Design Training Lounge: dit is exclusief voor klanten met een 3Desc Service Pack of 3Design Maintenance Contract. In de lounge vind je stapsgewijze zelfstudievideo's om je op weg te helpen en je te ondersteunen tijdens de verschillende stadia van het leren van de software

  • 3Desc support: contacteer ons met het probleem waar je tegenaan loopt en we werken samen aan een oplossing

    • Er zijn momenten waarop we een online sessie op afstand moeten opzetten
      Hiervoor gebruiken we Teamviewer. Download vooraf de nieuwste versie van TeamViewer (gratis)

Wat kost een interventie voor Technical Support?

  • Bij aankoop van de software is er steeds gratis Technical Support bij de installatie en in werking stellen van je software

  • Abonneer je op de jaarlijkse ondersteuningscontracten 3Desc Service Pack of het 3Design Maintenance Contract. Bij deze contracten is steeds technische ondersteuning inclusief

  • Technische ondersteuning zonder contract zal gefactureerd worden per sessies van 1/2 uur. (prijs € 80 per half uur)

Welke informatie heb ik nodig voor Technical Support?

  • Je onderhoudscontract 3Desc Service Pack of 3Design Maintenance Contract

  • De versie van de 3Design software die je gebruikt (bv 3Design Pro V11)

  • Het besturingssysteem van je computer (bv. Windows 11 pro, of Mac OS Ventura)

  • Een duidelijke beschrijving van het probleem dat zich voordoet, liefst verduidelijkt met het probleemvoorbeeld

 

Let op: Technische ondersteuning is beschikbaar om getrainde gebruikers te helpen bij technische vragen of problemen, maar kan niet worden gebruikt voor trainingsdoeleinden en is geen vervanging voor les of opleiding.

bottom of page